Förändrad

Det är tydligen vad jag är. Totalt förändrad. En person har fått mig att vända totalt. Att bli helt annorlunda mot för bara en dryg månad sen.
Jag är principfast. Jag vet vad jag vill. Jag är kompromisslös. Ändå är jag nu på väg att ge mig in i något som jag aldrig kunnat ana. Dessutom med någon som är så vansinnigt fel. Det är skilda världar och en fullständig krock.
Krocken har helt enkelt turned my world upside down.

Och vet ni,
det är helt fantastiskt. Det är på något knäppt vis en otrolig lycka som finns inombords. En sprudlande, skuttande och hoppande lycka. Jag vill bara skrika ut för hela världen vem som finns vid min sida. Men nej, det går inte. Inte än. Avvakta. Smyga. Lura. Ljuga. Dölja. Vilja.

Everything changes

Men mycket kan inte fortelles ännu. Det väntar dock stora saker. Fantastiska saker. Underbara saker. Och en helt otrolig historia ska berättas.

------------------------------------------------

Just nu sitter jag dock i Norge, Trysil närmare bestämt. Det är kvällsmat på G :) Jag borde duscha men det har jag tänkt göra sen ungefär efter lunch. Det har gått sådär :p
Brandlarm har vi iaf fått övning på. Tre gånger sen vi kom hit i lördags. Det är ett spännande liv detta ;)